В Україні розпочала діяти нова електронна послуга у сфері соціального захисту – призначення допомоги при народжені дитини.
Досі документи для призначення допомоги можна було подати лише у паперовій формі.
Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування. Батьки можуть подати такі документи у будь-який зручний час за допомогою мережі Інтернет, без необхідності особистого відвідування районного управління соціального захисту населення.
Електронна послуга вже доступна на офіційному сайті Мінсоцполітики у рубриці Е-сервіси, за адресою e-services.msp.gov.ua, а також згодом буде доступна на Єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми з автоматичною перевіркою введених даних та інтерактивними підказками мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
За рахунок автоматизації перевірки введених даних значно пришвидшується процес розгляду документів та ухвалення рішення щодо призначення допомоги. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та зменшують ризики зловживань або шахрайства.
Таким чином зроблено ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в Україні. Адже доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні соціальні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни.
Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа, повідомляють у Рівненській ОДА.