Запрацював електронний сервіс  для батьків,  завдяки  якому в електронному режимі можна  подати документи для отримання допомоги по народженню дитини.

Раніше потрібно було прийти до органу соцзахисту, вистояти в черзі, потрапити на прийом, написати заяву, піти в банк зареєструвати рахунок, повернутись і повідомити про цей рахунок. Для того, щоб увесь процес скоротити і спростити запроваджено електронну реєстрацію відповідної заяви.

Електронна послуга доступна через портал  Мінсоцполітики e-servicer.msp.gov.ua. Згодом її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua.

Батьки через мережу Інтернет можуть подавати документи в зручний для них час 24 години на добу 7 днів на тиждень.

Як стверджують фахівці, такий електронний сервіс дозволить заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізує ризики будь-яких зловживань або шахрайства. Також скоротилась і кількість документів, що вимагаються від суб’єктів звернення. А саме – не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом працівники підрозділів соцзахисту можуть он-лайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі, повідомляють у Рівненській ОДА.