Стратегію регіональної інформаційної кампанії щодо запобігання торгівлі людьми презентували на Рівненщині.
Її мета – інформування мешканців області про методи безпечної міграції на працевлаштування, отримання різнопланової допомоги тим, хто постраждав від торгівлі людьми.
– Важливо підвищити рівень обізнаності наших людей в цій сфері, адже із введенням «безвізу» кількість трудових мігрантів збільшиться. Тому в першу чергу слід орієнтувати кампанію на цільову аудиторію – безробітних, переселенців, випускників освітніх закладів та тих, хто перебуває в складних життєвих обставинах, – зазначила керівник Рівненського Центру підтримки громадських ініціатив «Чайка» Лариса Гунько.
Серед каналів комунікації – радіо, телебачення, друковані ЗМІ, соцмережі, іміджева та друкована продукція, публічні заходи, а також національна гаряча лінія – 527.
Як зауважила Лариса Гунько, фахівці прагнуть, аби підхід медіа до даної тематики був більш фаховим, адже нині ЗМІ цікавлять лише шокуючі факти, а не допомога у розповсюдженні необхідної інформації.
Передбачається, що Стратегія дозволить збільшити кількість поінформованих громадян щодо запобігання торгівлі людьми, зменшити чисельність постраждалих та виявити більше осіб, які постраждали.
Нагадаємо, нині на Рівненщині 6 людей мають статус постраждалих від торгівлі людьми. В області діє відповідна Програма, де передбачені відповідні заходи. Крім того, діє Меморандум про партнерство між ОДА та ГО «Центр підтримки громадських ініціатив «Чайка», котра працює у сфері протидії торгівлі людьми більше 15 років.