Чергові курси для офіціантів та підвищення якості сервісу відбудуться у Рівному з 26 до 28 вересня.

Так, тренінговий центр «Лотос-Інвест» спільно з компанією PROFI CLUB запрошує Вашу команду, окремих працівників або новачків на насичений триденний тренінг для підвищення кваліфікації персоналу і якості сервісу у сфері гостинності та харчування.

Тренінг проводить Карина Синевич (м. Київ), яка понад 10 років займається управлінням консалтингових проектів в сфері HoReCa, проведенням навчальних тренінгів для офіціантів і адміністраторів.

Дата проведення: 26-28 вересня 2018 року з 10.00 до 18.00
Місце проведення: бізнес-центр “Норд”, вул. Поштова, 11, оф.107, м. Рівне

Вартість участі:

– при оплаті авансу в розмірі 50% до 15.09.2018 – 2500 грн.;

– при оплаті після 15.09.2018 – 2800 грн.

У вартість входить навчання, кава-брейки, виготовлення сертифікатів.

Попередня програма курсу (підлягає корегуванню):

І. Загальні питання:
1. Види і типи закладів ресторанного бізнесу.
2. Структура ресторану, ієрархія і субординація персоналу.
3. Роль і завдання офіціанта, взаємодія з іншими підрозділами.
4. Меню, його структура та різновиди.
5. Зовнішній вигляд і образ офіціанта.

ІІ. Стандарти обслуговування:
1. Що таке стандарти і навіщо вони потрібні.
2. Етикет і його застосування в роботі офіціанта.
3. Види обслуговування і 10 кроків обслуговування.
4. Критичні точки контролю, при обслуговування гостей.
5. Типи заходів.
6. Посадова інструкція офіціанта. Check List офіціанта.
7. КЛН офіціанта.
8. Робота з STOP і HIT листом. Check back і його необхідність.

ІІІ. Сервіровка (коротко або надається в друкованому вигляді):
1. Види сервірування.
2. Посуд ресторану (презентація зразків і поводження з посудом): тарілки, скло, прилади.
3. Робота з розносом.
4. Необхідний інвентар для якісної роботи офіціанта.
5. Інвентаризація.

IV. Продажі і навіщо вони потрібні:
1. Продажі в ресторані. Методи продажів.
2. Як правильно пропонувати і продавати, «смачні» прикметники.
3. Структура середнього чека і способи його збільшення.
4. «Вау-сервіс» – міф чи реальність?
5. 2 типи офіціантів.

V. Гості або хто головний в ресторані:
1. Типи гостей і особливості роботи з кожним.
2. Способи вирішення конфліктних ситуацій. Правило LAST.
3. Негативні коментарі і критика, чим вони можуть бути корисні.
4. Компетенція офіціанта і коли необхідно залучати адміністратора до вирішення конфліктної ситуації.

VI. Організаційні питання:
1. Робочий день офіціанта. Відкриття та закриття зміни.
2. Розстановка правильних пріоритетів в роботі офіціанта.
3. Командна робота.
4. Інвентаризація: частота і нюанси її проведення

По завершенню курсу учасникам видаються сертифікати.

Будемо раді бачити Вас серед наших слухачів та на лідерських позиціях у сфері гостинності і харчування!
Кількість учасників обмежена.

Тел. для довідок та реєстрації: 067 362 13 50