Із жовтня у Рівному почнуть тестувати систему електронного документообігу (СЕД), а вже з нового року вона запрацює повтоцінно. Так, нарада з заступниками міського голови, начальниками управлінь та структурних підрозділів щодо старту системи електронного документообігу відбулася у Рівненській міськраді 5 вересня.
Як зазначив секретар міськради Сергій Паладійчук, запровадження СЕД допоможе скорочувати час проходження документів і зменшувати бюрократичну тяганину.
– У 2016 році, коли став секретарем ради, я обіцяв, що суттєво скорочу час проходження рішення. Донині це здійснювалося за допомогою адміністративних кроків і вдалося скоротити терміни візування та офіційного проходження рішень по процедурі з 6 – 8 місяців до 3 – 4. У свою чергу, СЕД допоможе зменшити час проходження процедури до 1 місяця. Так, із жовтня ми починаємо працювати в тестовому режимі. А з нового року всі рішення, які потраплятимуть в апарат ради, будуть вводитися у систему електронного документообігу і вона запрацює повноцінно. Це дозволить, аби рішення отримували одночасно всі візувальники та впродовж 10 – 12 днів, як передбачено законодавством, його підписували. Нині ж ця процедура займає місяці, тому що проект рішення фізично переносять від одного візувальника до іншого, – каже Сергій Паладійчук.
А також додає, що переконаний, що такий крок суттєво підвищує ефективність роботи міськради та наближує Рівне до європейських стандартів роботи.
– Приємно, що систему СЕД розробили спеціалісти відділу автоматизації міськради, що дозволило зекономити значні кошти міського бюджету, – сказав він.