Мешканці Рівного нарікають на повільний інтернет та постійні перебої із з’єднанням від провайдера “Інтертелеком”. Мовляв, всі звернення, як у сервісний центр компанії, так і в центр підтримки не дають результату.

Так, за словами рівнянки, яка тривалий час користується послугами цього оператора, проблеми з інтернетом виникли впродовж останніх тижнів. Коли ж жінка звернулася у кол-центр, їй сказали, що перешкод із з’єднанням не має і порадили протестувати роутер. У сервіс-центрі відповідь була схожою – обладнання працює.

Утім за кілька днів ситуація повторилася. Тепер у кол-центрі порадили скласти заявку, аби спеціалісти впродовж трьох днів перевірили, чому виникають проблеми з інтернетом. Щоправда, за словами жінки, відповідь на неї письмово надати відмовилися, порадили телефонувати і дізнаватися, що ж наперевіряли спеціалісти по завершенню терміну.

Рівнянка додає, що при складанні попередньої заявки спеціалісти несправностей так і не знайшли, а проблеми – залишилися. Це при тому, що базова станція провайдера знаходиться приблизно у двох кілометрах. Каже, якщо проблему й цього разу не вдасться вирішити, то планує відмовлятися від послуг “Інтертелекому” та шукати альтернативу недобросовісному провайдеру.