Петиція із пропозицією встановити контроль над “видимою” рекламою у Рівному, менш ніж за тиждень після публікації на сайті міськради, набрала потрібних 300 підписів. Щоправда у відповідь на звернення автор ініціативи отримав відписку.
Нагадаємо, петицію щодо цього на сайті міськради 22 березня опублікував Богдан Дроздюк. Він аргументував це тим, що Рівне заполонило візуального “сміття”.
У своєму зверненні рівнянин просив заборонити розклеювати оголошення в неналежних для цього місцях. А також зазначав, що проводити виховну роботу серед населення щодо необхідності розклеювання оголошень виключно в призначених для цього місцях. На його думку, це має регламентуватися внутрішніми розпорядженнями міського голови. Тому вимагав від Рівненської міської влади розробити чіткий механізм моніторингу та стягнення штрафів із підприємців та осіб, які розклеюють оголошення у непризначених для цього місцях.
Щоправда те, що чиновники назвали “відповіддю на петицію”, щвидше нагадує звичайну відписку:
“Розглянувши Вашу петицію повідомляємо, що відповідно до п.5 Постанови КМУ “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” №2067 від 29 грудня 2003 року, для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покласти відповідні функції на існуючий відділ, управління – робочий орган.
Чинним законодавством у галузі реклами не передбачено утворення спеціальних комісій з наділенням повноважень, які б дублювали функції контолю та регулювання з питань розміщення зовнішньої реклами“.
Тобто виходить, що стихійне розміщення реклами у Рівному так і залишиться неконтрольованим. Принамні поки що.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Рівному можуть заборонити розклеювати оголошення на стовпах і зупинках