Треніг “Психологія ефективних продажів” проходитиме у Рівному 21 жовтня. Початок о 10.00. Проходитиме захід у Рівному на вул. Поштова,7, офіс 107.
Впродовж восьми годин учасники зможуть отримати корисну інформацію щодо того, як підвищити ефективність роботи з продажу, формувати індивідуальний підхід до кожного клієнта, допоможе збільшити мотивації, як досягнути успіху та ще багато цікавого. Організовує захід Тренінговий центр “ЛОТОС-ІНВЕСТ“.
Мета тренінгу – передати учасниками важливість розуміння клієнтів, показати, що при продажах, та ведені ділових переговорів потрібно слухати клієнта, звертати уваги на дрібнички.
Тренг буде цікаво відвідати керівникам і власникам бізнесу, менеджерам з продажу.
Проводитиме треніг Володимир Новацький – бізнес-тренер, ігротехнік, автор власних методик та майстер-класів по ефективній командній роботі менеджерів. Серед клієнтів: бізнес довідка «1563», ТОВ «Домофон-сервіс-захід», , РФ ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», сайт 0362.ua, група компаній «Автоград», ПП «Панорама Бізнесу», Компанія «АВТОЛЮКС», Гуртівня дитячих Іграшок «Розумна Іграшка».
Програма тренінгу складається з наступних блоків:
Блок – Етапи продаж
Ціль: показати послідовність, місце та значення кожного з етапів. Ціль, системність, планування і аналіз в роботі менеджера з продажу.
Блок – Типологія клієнтів
Ціль: 3 основні типи клієнтів, техніки визначення типажу клієнта з перших хвилин по телефону; в реальній зустрічі, потреби та мотиви різних типів клієнтів, техніки ведення діалогу та продажу з кожним з типів клієнтів, індивідуальний підхід в продажах
Блок – Презентація пропозиції, робота з запереченнями
Ціль: Засвоєння на практиці формули роботи з запереченнями, вивчення типів заперечень.
Блок- Стратегія WIN-WIN в продажах
Ціль: Формування в учасників стратегії переможець-переможець у відносинах з клієнтами, колегами.
Блок – Мотивація менеджерів на повторні продажі
Ціль: Засвоєння правила «повторні продажі: це легко, потрібно, вигідно». Основні мотиви для здійснення повторних продажів.
Блок – Постановка цілей технологія
Ціль: В цьому блоці учасники ставлять перед собою конкретні цілі та прописують що вони будуть робити для цього (цілі, як це можна досягти, точки контролю, модель ТОТЕ, мотивація при досягненні проміжних результатів).
Учасники тренінгу отримають:
1. Підвищення ефективності роботи з продажу, ділових переговорів;
2. Формування індивідуального підходу до кожного клієнта;
3. Збільшення мотивації досягати успіху в поставлених задачах, та емоційний «заряд».
70% практики і аналізу матеріалу, спрямованого на чіткі формування навиків роботи з продажів, а не інформація, яку ти можеш прочитати в книгах. Тренер поділиться з Вами досвідом впровадження рекомендованих методів та пропозицій на практиці. Ви потренуєтесь на практиці визначати різні типи клієнтів, і, як з ними домовлятись.
У тренінгу будуть використовуватись комплексні вправи, метафорична ділова гра.
Після тренінгу пропонується:
– Пост-тренінг у формі круглого столу «Відповіді на важкі запитання, які виникли в контексті проведеного тренінгу», тривалість 1,5години. Проводиться через 2тижні після тренінгу.
– постренінговий супровід протягом місяця (1 раз на тиждень тривалістю до 2-х годин в режимі скайп-консультації)
Кількість учасників в групі обмежена, тому попередня реєстрація обов’язкова. Детальнішу інформацію можна отримати за тел. 067-362-11-31.