Рівненська ОДА разом з місцевими управліннями Держпродспоживслужби та статистики фіксує ціни на соціальні товари.
Це пов’язано із зростанням роздрібних цін на деякі продукти. Зокрема, з початку березня вартість гречки зросла більше ніж на 50%. Значне підвищення цін зафіксовано в деяких мережах і на овочі.
Як повідомили в департаменті економічного розвитку та торгівлі ОДА, наразі під такий моніторинг в області підпадають мережі супермаркетів «Арсен», «Фреш», «Фоззі», «АТБ», «Торба», «Новус», «Еко», «Фуршет», «Сім сім», «Велмарт», «Саммаркет», «Метро», «Сім 23», «Сільпо», ТзОВ «Овіс», а також мережа магазинів облспоживспілки.
Соціальнозначущими визначено такі продукти харчування – хліб, макарони, борошно, крупи, м’ясо, ковбаси, молоко, сири, сметана, яйця, масло, олія, цукор, капуста, цибуля, буряк, морква, картопля, сіль. Окрім продуктів харчування, слідкуватимуть за цінами на ліки (антибіотики, жарознижувальні та знеболювальні), а також нафтопродукти.
– Наразі Антимонопольний комітет порушив низку справ щодо підвищення цін окремими торговими мережами. Це вже позитивно вплинуло на ситуацію на ринку продовольчих товарів. Ми проводимо моніторинг також і наявності товарів в магазинах. У разі завищення цін, ми інформуватимемо про ці факти Антимонопольний комітет, який приймає рішення про накладання штафів на спекулянтів», – розповів директор департаменту Костянтин Мокляк.