З вимогою дистанційного консультування пацієнтів звернулося управління охорони здоров’я Рівненської ОДА до лікувальних закладів. Для цього рекомендують використовувати засоби мобільного зв’язку, месенджери тощо.

– Ми надіслали лист на лікарні, у якому йдеться про збільшення надання медичної допомоги з використанням засобів дистанційного зв’язку для обміну інформацією в електронній формі, у тому числі й телемедицини. Пропонуємо застосовувати наявні інформаційні та телекомунікаційні можливості, зокрема засоби мобільного зв’язку, месенджери та сучасні платформи дистанційного зв’язку. Це допоможе отримати пацієнту консультації лікаря, не відвідуючи лікувальний заклад, – зазначив в.о.начальника управління охорони здоров’я Рівненської ОДА Олег Вівсянник.

Так, для зв’язку пацієнта з сімейним лікарем можна використовувати телефонний та мобільний зв’язок; програмне забезпечення месенджерів Skype, WhatsApp, Viber, Telegram, платформи проведення відеоконференцій Google Hangouts https://hangouts.google.com/, ZOOM https://zoom.us/, JITSI https://jitsi.org/, BigBlueButton https://bigbluebutton.org/ та надання телемедичних консультацій з використанням спеціалізованих платформ.

Окрім того, в місцях відвідування людей – продуктові магазини, амбулаторії, тощо – розмістять оголошення з номерами телефонів лікарів, що обслуговують населення даної території та гарячої лінії ОДА (0 800 500 078) щодо протидії коронавірусу. Це збільшить можливості надання дистанційної допомоги без відвідування закладу охорони здоров’я.